BMW ostvario rekordnu prodaju automobila za prvi kvartal

  • Objavljeno u Svijet
image

S povećanjem od 12%, odnosno 185.728 prodanih vozila u ožujku ove godine, BMW Grupa je s ukupnom prodajom od 425.528 automobila u sva tri branda (BMW, Mini i Rolls-Royce), ostvarila najbolji prvi kvartal u povijesti tvrtke.

Prodaja 185.728 automobila u ožujku, ujedno je nadmašila i najbolji prodajni mjesec u njihovoj povijesti, lipanj 2011., kada je prodano 165.855 vozila.

Ukupno gledano, početak godine je vrlo obećavajući za BMW Grupu, koja je ostvarila 11,2% povećanja prodaje u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Povećanje prodaje se odnosi na sva tri branda, pa je tako BMW serija 6 za 2.247 prodanih automobila nadmašila isto razdoblje prošle godine, BMW serija 7 bilježi čak 20% povećanja (6.648 prodanih vozila više), brand MINI je prodajom 32.421 vozila ostvario povećanje od 5,6% u ožujku, čemu je posebice pomogao model MINI Countryman, koji se u prva tri mjeseca prodao u 22.000 primjeraka, nadmašivši prošlu godinu za 36,8%.

Što se tiče branda Rolls-Royce, on je ostvario povećanje u prvom kvartalu 2012. za 6,5%, prodajom 770 vozila, za razliku od istog razdoblja prošle godine kada ih je prodao 723.

Značajan rast su zabilježili i BMW Motocikli, koji su također ostvarili najbolji prvi prodajni kvartal u povijesti, s povećanjem od 5,5% (ukupno 24.373 motocikla), a motocikli branda Husqvarna su se prodajom od 1.182 primjerka popeli za čak 74,9% u odnosu na prošlu godinu.

Najveći rast prodaje u ožujku je zabilježen u Njemačkoj (+11.6% odnosno 30.981 vozila), SAD-u (+13% ili 29.806 vozila), te Kini (+41.1% tj 30,593 prodanih vozila).

Kao što možete vidjeti, porast prodaje u Kini za 41% je očito odigrao najveću ulogu u rekordnim prodajnim rezultatima BMW Grupe, no rast prodaje u Njemačkoj i SAD-u također može biti veliki ohrabrujući faktor za čitavu auto industriju, te predstavljati trenutnu sigurnost za više od 100 tisuća zaposlenika BMW Grupe.

S druge strane, sve veća potražnja automobila na kineskom tržištu, ujedno znači i sve veću potražnju i potrošnju goriva, tako da se svakim danom i dalje sve više bližimo takozvanoj nultoj točki, odnosno trenutku kada će potražnja goriva biti veća od proizvodnje. Obnovljivi izvori energije kao osnova pogonskog sustava, trebali bi postati glavna preokupacija strategije svih proizvođača automobila, pa tako i rekordne BMW Grupe. 

Podijeli