SiteView snima 360 slike projekta na gradilištu
- Objavljeno u Hrvatska
Brojimo sitno do još jednog Vidi Awards spektakla u Smaragdnoj dvorani Hotela Esplanade. Na tradicionalnom događanju doznat ćemo među ostalim koji će to novi inovativni projekti dobiti E-novation nagradu. Pod budnim okom žirija u kojemu su sudjelovali inovativni bivši dobitnici poput Geoluxa i Plan Radara uz renomirana imena iz poslovne i znanstvene zajednice, već su odabrani novi dobitnici između brojnih prijavljenih projekata.
Značaj nagrada za inovacije u razvojnom putu
Dio iskustva bivših laureata kao najavu ovogodišnjih Vidi Awardsa dobili smo kroz razgovor s Plan Radarom. Bojan Petković koji je Head of Sales u sad već međunarodnoj tvrtki sa 16 globalnih ureda približio nam je značaj koji je u početcima razvoja poslovanja imalo sudjelovanje na E-novation natječaju.
„Od 2019. godine, kada smo kao relativno „friški“ na hrvatskom tržištu imali čast osvojiti Brončano Teslino jaje na VIDI E-novation Awards, smo se profilirali se u vodeću tvrtku u svom sektoru te smo doprinijeli promjeni načina razmišljanja i rada u građevinskoj industriji.
Sudjelujući u ovakvim natjecanjima, sudionici stječu praktično iskustvo u dizajniranju, stvaranju i usavršavanju novih proizvoda, što može probuditi i rasplamsati strast za tehničkim i inženjerskim aspektima inovacije.
Osim toga, takvi događaji često nude mentorstvo, mogućnosti umrežavanja i vidljivost, motivirajući mlade ljude da se bave karijerama u STEM i razvoju proizvoda.
Uz to, uzbuđenje i prepoznavanje povezano s uspjehom na ovim natjecanjima može inspirirati druge da istražuju STEM područja, što vodi do šire kulturne promjene koja cijeni tehnološke inovacije. Na kraju, ova natjecanja igraju ključnu ulogu u tome da STEM postane dostupniji, privlačniji i zanimljiviji široj publici, stoga smo posebno ponosni što smo dio žirija ovogodišnjih VIDI e-Novation nagrada te svim sudionicima želimo mnogo sreće i uspjeha u karijeri.“
Od laureata do tvrtke s više od 150.000 korisnika diljem svijeta
Trenutačno više stotina klijenata u Hrvatskoj koirsti PlanRadar, što je jedan od ciljeva koje si je tvrtka zadala prilikom ulaska na tržište.
„Ponosni smo da možemo reći da smo ga ostvarili, a pogotovo da se naš proizvod koristio na izgradnji mnogobrojnih važnih hrvatskih projekata poput Pelješkog mosta ili novog nogometnog stadiona u Osijeku.
Posebno nam je zadovoljstvo biti jednim od glavnih i neumornih inovatora koja digitaliziraju ovdašnji građevinski sektor jer se inovativna ideja za naš proizvod rodila baš na jednom hrvatskom gradilištu, kao odgovor na neučinkovite procese koje je naš idejni začetnik Domagoj Dolinšek prepoznao i želio osuvremeniti.“