O Twitteru i novitetima u medijima
- Objavljeno u Hrvatska
Tematike noviteta u medijima posebno su se dotaknuli kreativni direktor američke televizije CBS Sports i dobitnik 21 nagrade Emmy Pete Radovich te izvršni direktor sportske konferencije najvećeg urbanog sveučilišta na svijetu CUNYAC-a Žarko Zak Ivković.
Radovich je društvenu mrežu Twitter usporedio s otvorenim mikrofonom te upozorio kako Twitter ima mnogo prednosti, ali i mane – najvećima je Ivković istaknuo nemogućnost filtriranja informacija koje se objavljuju te nedostatak kontrole. Ipak, složili su se kako Twitter ima veliki doprinos marketingu. Dotaknuli su se i odgovornosti novinara i posljedica krivo objavljenih informacija – u Americi se za svaku krivo objavljenu informaciju objavljuje isprika, a novinar dobiva otkaz. U Hrvatskoj ne postoji takva praksa.Oko 3.500 sudionika Festivala tijekom nekoliko dana čuli su niz vrlo zanimljivih, pa i burnih panel rasprava u kojima su sudjelovali gosti iz Hrvatske i svih zemalja regije, te iz Europe, Amerike i Japana.
O medijima i tehnologijama te tko pobjeđuje govorio je Eric Pfanner iz francuskog International Herald Tribunea, a u radionici o mobilnim aplikacijama dotaknuto je pitanje treba li današnji biznis imati i mobilnu aplikaciju. Sudionici Festivala mogli su vidjeti put jedne aplikacije – od ideje do prvih downloada i korisnika, koliko košta izrada aplikacije te može li se na njoj zaraditi.
Over-the-top (OTT) je budućnost televizije kakvu danas poznajemo, a koja će koristeći IPTV izmijeniti način na koji se multimedijski sadržaj prikazuje i konzumira. Internetske tehnologije koristit će se za isporuku HD video uradaka putem postojećih mreža, ali s iznimno visokom kompresijom i iznimnom kakvoćom. Zahvaljujući rješenju OTT TV, televizijske kuće i vlasnici medijskog sadržaja lako će pronaći nove korisničke grupe te vrlo brzo generirati nove priljeve prihoda. Može li se putem Interneta prodavati? Osim primjera iz prakse istaknuto je kako u Hrvatskoj 2,7 milijuna ljudi koristi Internet, a više od polovice njih ima Facebook profil (1,4 milijuna ljudi). Što mislite koliko je Facebook accounta u našoj regiji? Više od 7 milijuna!
Na Festivalu so dotaknute tematike društveno odgovornog poslovanja, borbi za medijski prostor, oglašavanju industrija koje imaju ograničenja ili su onemogućene u tome (pivarska i duhanska industrija), sportu i industriji koja se uz sport veže, konvergenciji sadržaja, javnim servisima, a Festival će ostati zapamćen i po neodržanoj panel raspravi o fenomenu Dnevnika.