Nespremni na društvenim mrežama? Greške nisu dopuštene!

  • Objavljeno u Hrvatska
image

Naime, kako protumačiti da internetski div Google nije pripremio opciju Brand Pages prije lansiranja velikog projekta kao što je Google+? O nepovjerljivosti prema Google+-u govori i istraživanje bloggera Michaela DeGuste, koji je analizirao koliko često menadžeri Googla koriste vlastiti proizvod.

Brojke su poražavajuće - u preko 3 mjeseca od izlaska Google+-a, suosnivači Googla Larry Page i Sergey Brin post-ali su samo 22 puta, dok Dick Costolo iz Twittera «tvita» više desetaka puta dnevno, a Mark Zuckerberg je na Facebooku doslovno cijeli dan.

No, koliko je to istraživanje blizu istini, te raspravu o tome i drugim aktualnostima s područja internetskog marketinga i društvenih mreža možete čuti na jesenskoj regionalnoj konferenciji „Web::Strategija 12 - Tajne marketinških agencija“, koja će se održati 10.-12.11. 2011. u Hypo centru, u Zagrebu.

Možda si multinacionalna kompanija kao što je Google može priuštiti greške, ali Vaš biznis ne. Bavili se Vi Internetom ili ne, Vaš poslovni uspjeh sve više ovisi o njemu!„Ako znamo da prosječni kupac u samo jednoj minuti prođe pored čak 300 proizvoda dok se ne odluči za jedan, zamislite pored koliko stotina tisuća proizvoda nehajno prođe galopirajući internetom... I danas postoje mnogi koji nisu svjesni da im društvene mreže mogu povećati profit nekoliko stotina puta, ali hej – dobro za ostale!“, zaključile su predavčice Ana Jovanović i Ana Mirković, koje će na Web::Startegiji 12 iznijeti svoja poslovna iskustva o webu i komunikacijama.

Uz poticajna predavanja i vrhunske predavače, Web::Strategija 12 ove jeseni pokrenula je i natječaj u kojem dodjeljuje Zlatnu nagradu Web::Strategije marketinškim agencijama u kategoriji Web marketing kampanja 2011. Ova regionalna nagrada dodjeljuje se web profesionacima koji po mišljenju ocjenjivačkog odbora promiču kvalitetu i inovativnost na području internetskog marketinga cijele regije, a prijaviti se možete do 24. 10. 2011. u 14 sati preko online obrasca.

Podršku Web::Strategiji 12 pružili su srebrni sponzori: tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, tvrtka za online knjigovodstvo CCP, tvrtka za dizajn i izradu web sjedišta i internet marketing - Escape, prvi hrvatski web servis za jednostavno otvaranje web-shopa Kliks.hr, crnogorska tvrtka za promociju vršne .ME domene; kao i  brončani sponzor - tvrtka za mobilna rješenja Pet Minuta studio za razvoj web stranica - LogIT internet usluge.

Konferenciju medijski prate zlatni sponzori: portali Net.hr, Jutarnji.hr, Monitor.hr i Rep.hr te časopis VIDI, kao i stručni medijski sponzor Etarget, dok pomoć u organizaciji nude partneri: Timgraf media, World Class Health Academy, OH! Okusite Hrvatsku, Site studio, Zimo.co, Cognita i Avalon premium hosting. Tvrtka IDEA Studio zaslužni su za vizuale konferencije.

Ne propustite i druga dva dana konferencije kada za Vas pripremamo seminare Web::Edukacije: seminar Druminar koji vode predavači Davor Runje i Željko Riha, SEO seminar Siniše Gavrilovića te Google Adwords seminar predavača Miroslava Varge. Sudjelujte na Web::Strategiji 12 i postanite poslovni strateg novog doba - web strateg!

(Sponzorirani članak)

Podijeli