PUBG Mobile preuzet više od 100 milijuna puta
- Objavljeno u LIFESTYLE
Od kako je odjel za mobilni gaming kineske korporacije Tencent ušao u partnerstvo s tvrtkom PUBG Corporation koja proizvodi igru PlayerUnknown's Battlegrounds (PUBG) za PC računala i izdao PUBG Mobile za Android i iOS platforme, mobilna inačica igre sve je popularnija. U svojem najnovijem izvještaju Tencent se pohvalio da je broj preuzimanja PUBG Mobilea prešao brojku od 100 milijuna, a u to se ne ubrajaju gameri iz Kine, Japana i Koreje, što znači da je ukupna brojka znatno veća.
Igra koju su za mobilne platforme “portali“ developeri tvrtki Lightspeed i Quantum Studios, u međuvremenu je dobila i inačicu za PC računala koja dolazi sa službenim Gaming Buddy emulatorom, a ona je također sve popularnija, ponajviše stoga što je besplatna (kao i osnovni PUBG Mobile) te ne traži snažan računalni hardver.
Kako bi još više marketinški ojačao brand, Tencent je ušao u partnerstvo s filmskom kućom Paramount Pictures, čime je u PUBG Mobile donio dodatne sadržaje koji su povezani s filmom Mission: Impossible — Fallout (Nemoguća misija 6). To znači da za pozadinsku glazbu igre možete odabrati poznatu glazbenu temu iz čuvenog filmskog serijala, dobivati specijalne padobrane ukrašene filmskim motivima te osvajati specijalne nagrade.
Iako je mobilna igra besplatna, Tencentu je do sada donijela više od 30 milijuna dolara koje su igrači potrošili na kozmetičke dodatke koji nemaju nikakvog utjecaja na gameplay.