Trupčević: Svaki dan 520000 novih ljudi pristupa internetu
- Objavljeno u Business 3.0
Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku, na Digital Takeover konferenciji opisao je kako je tehnologija mijenjala svijet nabolje i istaknuo da treba optimistično gledati na budućnost.
"U tri godine Digital Takeover je postala svojevrsna mantra i buzzword u poslovnom svijetu. Kad pogledam na vlastitom primjeru, što smo kao 24sata prošli u 10 godina, bili smo old school novinska kuća, danas je 90 posto fokusa kompanije na digitalnom. Postali smo tehnološka kuća sa 100-tinjak ljudi koji rade isključivo na tehnologijama. Naši data znanstvenici dobivaju nagrade. Nismo se fokusirali samo na tehnologiju, nego smo transformirali i druge aspekte poslovanja. Udvostručili smo vrijeme koje naši korisnici provode uz naš sadržaj na našim platformama, lansirali nove proizvode poput JoomBoosa i Miss7 koji su i vani prepoznati kao izvrsni proizvodi... Zaista imamo mnogo razloga za optimizam i da se digitalna transformacija itekako isplati", rekao je Trupčević.
"Boris Trupčević": Promjene se događaju brzo, a događat će se samo još brže jer nas sve više u istom brodu vesla naprijed: Svaki dan imamo 520.000 novih ljudi koji su dobili pristup internetu i generiraju tu promjenu"
Direktor Styrie porazgovarao je i s jednim od predavača na konferenciji Danielom Newmanom, glavnim analitičarem tvrtke Futurum Research, CEO-om u Broadsuite Media grupi i autorom šest bestselera na Amazonu. On je na konferenciji govorio o tajnama digitalne transformacije najuglednijih kompanija.
Boris Trupčević je gospodinu Newmanu rekao da u današnje vrijeme svi govore digitalnoj transformaciji koja podsjeća na tinejdžerski seks. Svi govore o njemu ali malo tko uspije.
Newman se nasmijao i naveo kako postoji više stvari koje su važne za uspješnost digitalne transformacije, a jedna od njih je kultura kompanije. "Tvrtke mogu usvojiti nove tehnologije i postići veliki uspjeh, čak i ako ne usvoje najbolje tehnologije. No ako kompanije imaju slabu kulturu, odnosno ako nemaju kvalitetno vodstvo, onda imaju tendenciju padanja u kovit. Ako je kultura tvrtke slaba, nikakva tehnologija vas neće spasiti", izjavio je Newman i dodao da su pored kulture tvrtke ključni stupovi digitalne transformacije iskustvo, ljudi, promjene, inovacije, vodstvo i tehnologija. Newman je zaključio da su tvrtke koje uspijevaju na tržištu one koje se mogu prilagoditi promjenama i tržištu, one koje prolaze kroz brojne promjene i izazove i uspješno se transformiraju.
Među zanimljivim govornicima na konferenciji bio je i Stephen Attenborough koji vodi komercijalne aktivnosti za Virgin Galactic, tvrtku koja razvija program za komercijalno putovanje u svemir. Stephen je rekao da puno razmišlja o digitalnoj transformaciji koja nam značajno poboljšava kvalitetu života. "Svi žele ići u svemir, ali malo ljudi to može. Stvari se brzo mijenjaju i mi smo u epicentru ove revolucije. Moramo osigurati da su ljudi na prvim linijama ohrabreni i osnaženi. Ljudi vole priče, a živimo u svijetu u kojem je tako jednostavno pričati priče. Ako vaš brand priča priču, kao Virgin, ljudi će vas početi voljeti. Neki kažu da je Virgin dobar u PR-u. To je možda istina, ali bit svega je komunikacija. Pristup svemiru već sad nam puno znači za kvalitetu života na Zemlji, od lakše komunikacije do prognoze", rekao je Stephen Attenborough