Shift: Tom Preston-Werner (GitHub) o superfanovima

image

Osnivač GitHuba Tom Preston-Werner je pred prepunom dvoranom splitskog HNK na drugom danu Shift konferencije objasnio što morate napraviti da vaši zaposlenici, klijenti i dioničari postanu svojevrsni "superfanovi" vaše kompanije, proizvoda i onoga što radite. "Superfanovi mogu otključati sav potencijal kojeg imate u kompaniji, što prvenstveno kreće od tima s kojim radite. Morate napraviti superfanove iz svog tima, u smislu da ljudi koji rade s vama moraju vjerovati u ono što radite i biti tamo ne zbog plaće, nego zato što to sami žele" pojasnio je Tom. Svaki tim u svakoj kompaniji počinje od ljudi i cijelog ekosustava koji ih okružuje, a prvo što morate napraviti jest ulagati u svoj tim te im dati prave alate na kojima će raditi. 

"Poželjna je velika raznolikost u timovima. Ako je moguće, dopustite im da rade u vrijeme u koje žele. Mi primjerice dopuštamo developerima da rade otkud žele i u koje vrijeme žele jer smatramo da će biti najproduktivniji ako rade u vrijeme koje njima najviše odgovara" istaknuo je. 

Klijenti kompanije su također važni superfanovi, jer ako netko krene pričati u svojoj okolini o vašoj kompaniji i uslugama, to znači da ste stekli njegovu naklonost. Nadalje, Tom pod dioničare svrstava svakoga tko na bilo kakav financijski način ima veze s kompanijom, te je važno da kompanija ostvari što bolji odnos sa svim dioničarima. 

Startupima je poručio da razumije koliko je njihov posao rizičan te im je savjetovao da pronađu što boljeg cofoundera koji će im pomoći uzdići poslovanje na novu razinu. 

Izvor: IT Biz Crunch

Podijeli