Sberbank: Novo online bankarstvo
- Objavljeno u Business 3.0
Budući da je digitalna transformacija uključena u viziju i strateški smjer Sberbank, na tom tragu je razvijena nova 2u1 on-line banking aplikacija za pristup internetskom i mobilnom bankarstvu. Objedinjavanje dviju platformi u jednu, novi je korak u digitalizaciji usluga banke a ideja koja stoji iza nove aplikacije je kreiranje posve novog, jednostavnijeg i intuitivnijeg digitalnog iskustva.
Digitalna transformacija nije samo digitalna preobrazba usluge, već joj je cilj ujedno olakšati i pojednostaviti korištenje, unaprijediti korisničko iskustvo te je novo on-line bankarstvo u potpunosti opravdalo očekivanja korisnika. Danas je Sberbank on-line bankarstvo prepoznatljivo i drugačije, a za njegovo korištenje nije nužno imati ugovoren tekući račun u banci, već je usluga dostupna i uz ugovorenu štednju, kredit te kreditnu karticu.
Beskontaktni Mastercard
Nova beskontaktna Sberbank Mastercard kreditna kartica može se jednostavno zatražiti putem online zahtjeva ili u poslovnici banke, i to bez upisnine, članarine ili potrebe za otvaranjem tekućeg računa kako biste koristili funkcionalnost podjele na rate putem on-line bankarstva.
Nova kartica ima 3u1 funkcionalnosti, pa se može birati plaćanje odjednom, kroz revolving sustav ili na rate. Kupnje iznad 200 kuna učinjene u zemlji, inozemstvu ili online možete unutar Sberbank on-line bankarstva podijeliti na do 12 rata. Besplatno on-line bankarstvo pruža i informacije o kartičnim transakcijama, a sa Sberbank Mastercard kreditnom karticom moguće je na Sberbank bankomatima podignutu gotovinu podijeliti do 12 rata.
Moderan izgled i nove funkcionalnosti
Fokus kod izrade nove aplikacije bio je na zadržavanju dosadašnjih funkcionalnosti te implementaciji novina usmjerenih na iskazane potrebe korisnika. Kroz novo on-line bankarstvo korisnici imaju unificiran sustav autorizacija, bilo da se radi o autorizaciji plaćanja putem internetskog bankarstva ili online autorizaciji plaćanja karticama. Aplikacija je doživjela kompletan redizajn koji uključuje i potpuno novo korisničko iskustvo. Jedna je od njenih ključnih funkcionalnosti i podjela debitnih i kreditnih kartičnih transakcija na rate.
Kako bi se postigla viša razina interaktivnosti s bankom te kako bi korisnici odgovore na svoje upite mogli čim brže dobiti, putem aplikacije je moguća i dvosmjerna komunikacija. Implementirano je i napredno tehnološko rješenje biometrijske prijave koja se može obaviti otiskom prsta ili prepoznavanjem lica. Od svakodnevno korištenih mogućnosti, on-line bankarstvo uključuje opciju „Slikaj i plati“ pri kojoj se mobilnim uređajem skenira uplatnica, a platni nalog automatski popunja. Moguće je i brzo ponavljanje već izvršenih plaćanja. Aplikacija na jednom mjestu omogućuje kontrolu troškova s trenutnim uvidom u sve račune.
Dio budućih planova uključuje ponudu i ugovaranje bankovnih proizvoda za koje se više neće trebati dolaziti u poslovnicu banke te izgradnju partnerskog ekosustava za druge inovativne usluge.
Promo članak