Rast tržišnog udjela Kaspersky Laba

image

Između ostalog, tvrtka koje sa bavi rješenjima za zaštitu sadržaja i upravljanje sigurnosnim rizicima, povećala je tržišni udio u segmentu krajnjih korisnika.

“Europsko i američko tržište od strateškog su značaja za daljnji razvoj Kaspersky Laba s aspekta opsega i konkurencije. Jačanje tržišnog udjela na zrelim tržištima dokazuje da našom strategijom širenja i poslovnog razvoja razumijemo potrebe tržišta i tehnološke trendove. Tako se približavamo vodećoj poziciji na globalnom tržištu i na dobrom smo putu da uskoro dosegnemo prvo mjesto u našem tržišnom segmentu.“ - izjavio je Eugene Kaspersky, predsjednik i glavni izvršni direktor Kaspersky Laba.

Pokazatelji poslovanja u prvoj polovici 2011. pokazuju da Kaspersky Lab jača svoju poziciju na tržištu. Prema podacima tvrtke NPD, tvrtka je u polugodištu zauzela prvo mjesto u segmentu protuvirusnih rješenja za krajnje korisnike u SAD-u s 31,3 postotnim tržišnim udjelom (mjereno vrijednošću prodaje u dolarima). U segmentima cjelovite zaštite i sigurnosne opreme je na drugom i trećem mjestu.

U europskim državama tvrtka bilježi najveći rast tržišnog udjela od četiri ključna proizvođača sigurnosnih rješenja te i dalje ubrzano dostiže konkurenciju. Prema podacima GfK za prvu polovicu godine, Kaspersky Lab je na drugom mjestu u segmentu prodaje krajnjim korisnicima u zapadnoj Europi, pri čemu je u državama kao što su Njemačka i Francuska zasjela na prvo mjesto.

Tvrtka se posebno iskazala u segmentu protuvirusne zaštite, gdje je na europskom tržištu zasjela na prvo mjesto s tržišnim udjelom od 41,2 posto.

Podijeli