Pobjednici Algebrinog GGJ natjecanja

image

Visoko učilište Algebra u periodu od 3. do 5. veljače na svom je zagrebačkom kampusu ugostilo Global Game Jam – najveći svjetski događaj za izradu videoigara koji se simultano održava na lokacijama diljem svijeta, s desecima tisuća sudionika, takozvanih „jamera“. U natjecanju koje je prvi put održano u Zagrebu, sudjelovalo je 50-ak natjecatelja okupljenih u 11 timova, a njihov je zadatak bio u 48 sati kreirati videoigru s temom „korijena“ (engl. roots) kao globalno definiranim zadatkom, dok je dodatna lokalna tema bila slavenska mitologija. 

Nagrada za 1. mjesto, odnosno puna školarina za prvu godinu studija razvoja računalnih igara ili srodnog studija, otišla je u ruke ekipe „Domachi - Descent into Nawia“, dok su nagrade za 2. i 3. mjesto koje uključuju djelomičnu subvenciju školarine pripale ekipama „Pesca Pesca“ i „Red Wood – Roots of Darkness“. Uz glavne nagrade, dodijeljene su i pojedinačne – za video igru s najboljom radnjom Tei Zorko, za najbolje likovno oblikovanje tj. art Filipu Neduku te najbolju glazbu Lei Novaković, dok je A1 kao partner natjecanja nagradio i najboljeg gaming početnika – Franka Žarkovića

Prvonagrađeni rad „Descent into Nawia“, predstavlja 3D puzzle igru inspiriranu slavenskim bajkama i mitovima, u kojoj igrač upravlja božicom Kupalnicom na njenoj potrazi za nestalim članovima obitelji. Tim je u sklopu natjecanja izradio sve likovne, glazbene i programske elemente te stvorio kompletno autorsko originalno iskustvo.

 

Tim „Pesca Pesca“ oduševio je žiri videoigrom „Perun“ koja se istaknula zanimljivim i originalnim dizajnom u kojoj igrač istovremeno upravlja s dva dijela igre. Iznad zemlje kontrolira oblak iz kojeg ispucava munje kojima sprečava neprijatelje da sruše drvo života. Istovremeno mišem pod zemljom upravlja spajanjem korijenja drva života kako bi oblakom bio brži te povećao frekvenciju i snagu munja. Svaki aspekt igre tim je izradio samostalno tijekom natjecanja.

 

Treće mjesto osvojio je tim „Red Wood“ sa svojom igrom „Roots of Darkness“, a riječ je o igri žanra tzv. „pucačine iz prvog lica“ (engl. First Person Shooting), koja se odvija u dva ciklusa: dan i noć. Za vrijeme dana igrač čisti područje oko dvorca kako bi ga, kad padne noć, napadalo što manje protivnika. Tim je implementirao nekoliko različitih protivnika s vlastitim animacijama, ponašanjem i napadima te nekoliko vrsta tematskog domaćeg oružja poput Tesline zavojnice.

Podijeli