Nastavlja se pad Facebookove dionice

image

Od kada je Facebook izašao na javnu ponudu dionica (IPO) s procjenom vrijednosti tvrtke od 100 milijardi dolara, njegove dionice sve više tonu, pa su tako krajem prošlog tjedna pale na 28,76 dolara, što je gotovo 10 posto niže od njihove inicijalne vrijednosti. 

Stoga mnogi analitičari predviđaju kako će ovih dana Facebook objaviti značajne gubitke u poslovanju tijekom proteklog kvartala, a savjetnici za trgovanje dionicama sve manje preporučuju kupnju njegovih dionica.

Više od pola financijskih analitičara (od 36) koji trguju dionicama Facebooka, ne stavljaju dionice najveće društvene mreže u kategoriju "kupi", te smatraju kako je tvrtki počelo nestajati tlo pod nogama kada su investitori počeli preispitivati mogućnost Facebooka da rapidno poveća svoje prihode od oglašavanja, posebice prihode koji bi se ostvarili prometom preko mobilnih telefona.

S druge strane, neki analitičari kažu kako još uvijek ne zvone zvona za uzbunu, jer Facebook i dalje ima preko 900 milijuna korisnika, te je predstavio neke nove inačice sustava oglašavanja, koji bi mu mogli povećati prihode.

TBG Digital, tvrtka koja radi s oglašivačima Facebooka, navodi kako su se troškovi promoviranja proizvoda i servisa na najvećoj društvenoj mreži značajno povećali, čak za 60% u odnosu na prošlu godinu, što također nije stimulirajuće za oglašivače, dok kao najbolju karakteristiku navodi mogućnost Facebooka da omogući tvrtkama ciljano oglašavanje.

Svi analitičari se slažu kako će podnošenje financijskog kvartalnog izvještaja, imati velike implikacije na budućnost Facebooka.

Podijeli