Najvrjedniji brandovi: Google i Apple

image

Analitičari tvrtke Brand Finance koji temeljem financijskih podataka i praćenja toka novca procjenjuju robne marke i intelektualna vlasništva tvrtki, ustanovili su kako je Apple od početka ove godine povećao vrijednost svojeg branda za 33%, pa trenutno vrijedi 39 milijardi dolara.

Prema njihovom izvješću, Apple je u ovom trenutku izbio na drugo mjesto iza Googlea, čija vrijednost je procijenjena na 48,3 milijarde dolara, te je prestigao Microsoft koji se sad nalazi na trećem mjestu s 39,1 milijardom dolara.

“ 7 od 10 najvrjednijih svjetskih brandova predstavljaju američke tvrtke ”

Zanimljivo je kako je i na četvrtom mjestu najvrjednijih svjetskih brandova jedna ICT tvrtka, konkretno IBM, čija vrijednost branda se procjenjuje na 35,9 milijardi, a iza njega slijede Wal-Mart, Vodafone, General Electric, Toyota, AT&T, te HSBC.

Osim britanskih tvrtki Vodafone i HSBC, te japanske Toyote, u prvih deset najvrjednijih svjetskih brandova, sedam njih predstavljaju američke tvrtke.

Kompletno izvješće tvrtke Brand Finance možete pogledati u ovom PDF-u.

Podijeli