Najvrjedniji brandovi: Google i Apple
- Objavljeno u Business 3.0
Analitičari tvrtke Brand Finance koji temeljem financijskih podataka i praćenja toka novca procjenjuju robne marke i intelektualna vlasništva tvrtki, ustanovili su kako je Apple od početka ove godine povećao vrijednost svojeg branda za 33%, pa trenutno vrijedi 39 milijardi dolara.
Prema njihovom izvješću, Apple je u ovom trenutku izbio na drugo mjesto iza Googlea, čija vrijednost je procijenjena na 48,3 milijarde dolara, te je prestigao Microsoft koji se sad nalazi na trećem mjestu s 39,1 milijardom dolara.
“ 7 od 10 najvrjednijih svjetskih brandova predstavljaju američke tvrtke ”
Zanimljivo je kako je i na četvrtom mjestu najvrjednijih svjetskih brandova jedna ICT tvrtka, konkretno IBM, čija vrijednost branda se procjenjuje na 35,9 milijardi, a iza njega slijede Wal-Mart, Vodafone, General Electric, Toyota, AT&T, te HSBC.
Osim britanskih tvrtki Vodafone i HSBC, te japanske Toyote, u prvih deset najvrjednijih svjetskih brandova, sedam njih predstavljaju američke tvrtke.
Kompletno izvješće tvrtke Brand Finance možete pogledati u ovom PDF-u.