Miroslav Varga: Koristim ChatGPT za kreiranje oglasa
- Objavljeno u Business 3.0
Search Engine Advertising Specialist iz tvrtke Escape Digital Agency Miroslav Varga je certificirani trener za Google Ads. Pitali smo ga o AI alatima koji se već sad koriste u digitalnom marketingu.
VIDI: Danas postoji niz alata za digitalni marketing i društvene mreže potpomognutih umjetnom inteligencijom. Biste li neki od tih alata izdvojili kao najbolji i zašto?
Miroslav Varga: Osobno koristim više AI alata pa ne bih mogao izdvojiti neke kao najbolje. Najviše koristim Google Gemini i ChatGPT za tekstualne sadržaje. Koristim i neke vizualne alate, ali kako nisam dizajner, ne bih mogao ni jedan izdvojiti kao najbolji.
VIDI: Za što koristite navedene alate?
Miroslav Varga: Gemini i ChatGPT koristim za kreiranje oglasnih poruka, sažimanje dugačkih znanstvenih članaka ili naprosto za dopunski impuls ako mi zakaže vlastiti sustav kreiranja ideja.
VIDI: Hoće li ti AI alati utjecati na tržište rada u svijetu digitalnog marketinga i ako hoće, što vi mislite na koji način?
Miroslav Varga: Mislim da već utječu, i to tako da skraćuju vrijeme potrebno da se neki zadaci završe. S kojim god sam kolegom do sada razgovarao, svatko koristi AI alate i naći ćete na društvenim mrežama kako mnogi od njih pišu da su s AI alatima riješili neki problem.
VIDI: Vidite li negdje u vašoj struci još mogućnosti za napredak ili nove upotrebe AI alata?
Miroslav Varga: Siguran sam da će sljedeći veliki iskorak ići u područje vizualnih i video produkcija, te sam duboko uvjeren da će to područje imati još snažniji utjecaj na svakodnevnicu nego tekstualni AI. Iskreno, jedva čekam jer su prvi rezultati bili zapanjujući.