Konica Minolta Workplace Hub
- Objavljeno u Business 3.0
Ubrzana digitalna transformacija uslijed pandemije, ali i smjernica Europske Unije, preko noći je donijela velike promjene. Jedno od rješenja koje odgovara na sve izazove brze digitalizacije je i Workplace Hub koji pod jednom platformom objedinjuje razne IT potrebe uredskog okruženja.
Zdravstvena situacija u svijetu ove godine testirala je izdržljivost poduzeća, ali i mnogostruko ubrzala promjene digitalizacije poslovanja. Od čega se sve sastoji moderna IT infrastruktura? Kako njome na efikasan i pristupačan način upravljati bez kompromisa u kvaliteti? Konica Minolta je izrasla u jednog od većih igrača u nuđenju baš toga, cjelovitih IT rješenja koja integriraju sve što je potrebno za moderan, fleksibilan ured s mogućnošću obavljanja poslova s udaljenih lokacija. O njihovom rješenju Workplace Hub razgovarali smo s Vladom Tomaševićem, managerom za ICT rješenja Konice Minolte Hrvatska.
S obzirom na pandemijsku situaciju, ubrzan je proces digitalne transformacije u kojem su tvrtke morale odmah primijeniti digitalna rješenja i osigurati nesmetani remote work. Kako Workplace Hub može pomoći tvrtkama koje trebaju pouzdanu IT infrastrukturu?
Iako je zdravstvena situacija negativan okidač tj. motivator koji je uvjetovao ubrzan prelazak na digitalno poslovanje, svejedno je motivator. Kada govorimo o Konici Minolti kao pružatelju ICT rješenja i usluga, mi smo u svakom slučaju već bili spremni tržištu ponuditi cjelovito rješenje koje će olakšati i pomoći pri prelasku na digitalno poslovanje. Workplace Hub Pro predstavlja jedinstven cjeloviti IT ekosustav u jednom paketu. Kad pričamo o tvrtkama koje žele i trebaju pouzdanu IT infrastrukturu, onda možemo reći da je WPH Pro jedinstveni proizvod na tržištu koji nudi paket usluga podrške, stalnog nadzora, sigurnosti i zaštite, mogućnosti ekspanzije, obavljanja posla neovisno o fizičkoj lokaciji i Konicu Minoltu u svojstvu pouzdanog dobavljača i provjerenog partnera.
Koja različita rješenja u jednom objedinjuje Workplace Hub?
Workplace Hub Pro vrlo je fleksibilno rješenje te nije samo ‘novi model s trake’, već je utjelovljenje suradnje Konice Minolte i tvrtki - globalnih tehnoloških predvodnika - poput Microsofta, HPE-a, Sophosa, Canonicala i brojnih drugih koje na tržište donosi objedinjenje do sad zasebnih segmenata ICT ekosustava. Tako, na primjer, tvrtke koje se odluče za ovo rješenje, raspolažu s vrhunskim ispisnim uređajem, optimalno skaliranim poslužiteljskim rješenjem za male i srednje tvrtke, ugrađenom bežičnom mrežnom infrastrukturom i naprednim vatrozidom, zaštitom podataka, pohranom svih kritičnih podataka u oblak, aktivnim 24/7 nadzorom kompletnog rješenja te cijelim nizom opcionalnih aplikativnih rješenja (koje korisnik odabire prema vlastitim potrebama) namijenjenih ‘prevođenju’ tj. transformaciji poslovanja u digitalnu domenu. Udaljeno upravljanje, prilagođavanje i podršku sukladnu potpisanom SLA ugovoru obavlja Konica Minolta lokalno, u Republici Hrvatskoj, zahvaljujući direktnom prisustvu na tržištu i u potpunosti samodostatnoj servisno/ logističkoj mreži prisutnoj na području RH.
Kako su riješeni pohrana datoteka i backup podataka u Workplace Hub-u?
Pohrana i backup na WPH Pro vrlo su fleksibilni. Od same činjenice da već poslužitelj posjeduje redundantne HDD-ove u RAID konfiguraciji, fizički odvojene za pohranu osnovnog operacijskog sustava te ostalih podataka zasebno, do toga da Konica Minolta, u suradnji s tvrtkom Acronis, već pod osnovnim uslugama nudi do 250 GB pohrane kritičnih podataka u oblak. Naravno, kada govorimo o poslužitelju, mogućnosti proširenja ili nadogradnje s fizičkim uređajima za pohranu podataka su neupitne i neograničene.
Koji se sustav brine za sigurnost workflowa i podataka u Workplace Hub rješenju?
Nekoliko je mehanizama zaduženih za sigurnosne aspekte operacija WPH Pro rješenja, no ovdje bih svakako izdvojio Sophos XG vatrozid. Ovaj, najnapredniji vatrozid trenutno dostupan na tržištu brine se ne samo za sigurnost od neovlaštenog pristupa na sam WPH Pro, već štiti i korisnike koji pristupaju rješenju s udaljenih lokacija. Aktivna analiza podatkovnog prometa, inteligentno prepoznavanje ugroza te automatizacija reakcija na iste podižu sigurnost na razinu koja odgovara svim izazovima zahtjevnog kibernetičkog svijeta u kojem živimo.
Kako funkcionira korisnička podrška za korisnike vašeg cjelovitog IT rješenja?
Konica Minolta Hrvatska ponosi se svojim inženjerskim timovima jer pružaju razinu usluge svjetske klase. Proaktivni nadzor svih naših rješenja daje nam prednost reakcije i uklanjanja smetnji u radu prije no što korisnik postane svjestan kako je došlo do mogućih poteškoća. Trajno ulažemo u razvoj naših stručnjaka za podršku kako bi u svakom trenutku bili verzirani i na razini zadatka. Koristimo široku paletu naprednih tehnologija kako bismo pokrili preciznu metriku i analitiku u svim aspektima rada naših rješenja. Široka paleta SLA ugovora jamči razinu podrške kakvu korisnik očekuje, a ISO27001:2013 certifikat našim korisnicima jamči sigurnost, kako u baratanju našim, tako i njihovim podacima.
Centralno mjesto: Workplace Hub višenamjenski je uređaj koji objedinjava funkcije poslužitelja, mrežne infrastrukture, zaštite podataka, backupa i mnoge druge
Workplace Hub je ujedno i vrlo sposoban fizički uređaj. Koje su karakteristike ugrađenog MFP rješenja?
Workplace Hub Pro zapravo dolazi sa selekcijom provjerenih Konica Minolta A3 laserskih višenamjenskih uređaja za ispis globalno prepoznate bizhub serije. U osnovnoj izvedbi korisnik dobiva trenutno aktualni bizhub C250i model s automatskim uvlakačem originala. Ovaj A3 pisač u boji, rezolucije 1200 točaka po inču, brzine ispisa 25 stranica A4 papira / minuti, predstavlja okosnicu i temeljni primjer onoga što Konica Minolta nudi i po čemu je prepoznata u svijetu uredskog ispisa. Uređaj podržava ispis na širokoj paleti papira npr. na A6-SRA3, prilagođenim formatima i formatima natpisa duljine do 1,2 metra. Raspolaže s 10,1-inčnom dodirnom pločom u boji, nalik onoj kod tableta, s podrškom za više dodira i novodizajniranim korisničkim sučeljem za intuitivno rukovanje i lakoću upotrebe. Također, već i sam uređaj jamči najvišu razinu zaštite korisničkih podataka pa je tako korisnicima na raspolaganju i Bitdefender aplikacija, enkripcija sadržaja HDD-a, selektivni prihvat zahtjeva za ispisom s određenih mrežnih mjesta te mnoge druge mogućnosti.
Koje druge napredne mogućnosti ima (registraciju zaposlenika, upravljanje dozvolama, povezanost s drugim uređajima poput nadzornih kamera…)?
WPH Pro je najbolje opisati kao vrlo fleksibilnu platformu koja može raditi sa svime od navedenog. Možda je interesantniji primjer za manje tvrtke mogućnost objedinjenja poslovnog softvera (ERP-a) i rješenja za digitalizaciju (M-Files) na toj platformi. Još jedna opcija je npr. implementacija sustava za kontrolu ispisa, koja se bešavno integrira s Konica Minolta uređajima ili možda pohrana podataka te kontrola videonadzora u suglasju s našim Mobotix proizvodima i rješenjima za video nadzor.
M-Files Upravljanje dokumentima
Rješenje koje Konica Minolta nudi, a pomaže našim korisnicima u digitalizaciji poslovnih procesa, zove se M-Files. M-Files je tzv. „Tier 1“ proizvod u našem portfelju aplikativnih rješenja. Osim što se M-Files prirodno veže za višenamjensku IT platformu (poput Workplace Hub Pro-a), predstavlja idealan prvi korak prema ulasku u digitalno poslovanje. Obrada ulazne i izlazne dokumentacije, planiranje, vođenje životnih ciklusa dokumenata, odobravanje, arhiviranje te, naravno, upravljanje poslovnim procesima temelj su na kojem tvrtke grade svoje poslovanje bez obzira je li ono ‘digitalno’ ili ‘analogno’. M-Files je ujedno i najučinkovitiji način na koji tvrtka može prijeći s rada iz ureda na rad od kuće jer digitalno vođenje poslovanja putem ovakvog rješenja jamči dostupnost svih relevantnih podataka vezanih uz poslovanje tvrtke i dnevne operacije bez obzira gdje se korisnik nalazi. Ova je činjenica moguća zahvaljujući tome što je M-Files uvijek dostupan na svim elektroničkim uređajima, od osobnih računala do iOS i/ili Android uređaja. Koliko je rješenje kvalitetno i pouzdano, jamči i činjenica što se nalazi ‘gore desno’ prema Gartnerovoj analitici.
Partner za digitalnu transformaciju
Brojni su razlozi koje valja navesti u smislu promoviranja digitalne transformacije. Jedan od ključnih je onaj sa poslovne strane – Republika Hrvatska je uvelike pojačala napore i osigurala sredstva (kako lokalno, tako i kroz EU fondove) koja bi prelazak na digitalno poslovanje trebala olakšati. Legislativno se RH također približila EU normama te svi pokazatelji govore kako ćemo u skorijoj budućnosti sve manje baratati sa velikim količinama registratora i sve više se koristiti računalima svih veličina i oblika kako bismo što brže i efikasnije provodili poslovanje. Naravno, postavlja se, stoga, retoričko pitanje – želimo li spremni dočekati taj trenutak. U tom smislu, Konica Minolta je spremna kao provjeren dobavljač i pouzdan partner već danas svim zainteresiranim stranama omogućiti da budu spremne kada ta – vrlo skora – budućnost dođe.Konica Minolta – jedan partner za All-In-One rješenja. Obratite se našim stručnjacima i zakoračite u novo normalno s IT infrastruktom koja će Vam pomoći u daljnjem poslovanju.