InfoCumulus implementira CRM u Azerbajđanu

image

Neovisna hrvatska konzultantska tvrtka InfoCumulus, u ponedjeljak, 17. ožujka će u Bakuu potpisati ugovor o izvedbi CRM rješenja za upravljanje odnosima s klijentima u drugom po veličini azerbajdžanskom mobilnom operatoru, Azerfonu.

Ugovor o implementaciji i održavanju sustava Azerfon i InfoCumulus potpisuju na period od 5 godina, što predstavlja velik izvozni uspjeh za InfoCumulus, specijaliziranu tvrtku čiji je fokus upravo na rješenjima za upravljanje odnosima s korisnicima i računarstvu u oblaku (cloud computing).

Poslovi implementacije Microsoftovog Dynamics CRM sustava će trajati između 4 do 6 mjeseci, a tijekom ovog razdoblja IT stručnjaci i konzultanti InfoCumulusa podjednako će raditi na projektu u Zagrebu i Bakuu.

Konačni će rezultat ove suradnje biti značajno unaprijeđenje ili uvođenje nekoliko sustava u Azerfonu, automatizacija prodaje poslovnim korisnicima u Azerfonu, uvođenje sustava za upravljanje marketinškim kampanjama i kontaktima s korisnicima, te novih sustava podrške korisnicima i naplate potraživanja. 

Do sada je InfoCumulus već imao angažmane u zemljama centralne Azije, no oni su bili primarno savjetodavne prirode. Ovaj ugovor je poseban jer uključuje implementaciju jednog izuzetno važnog rješenja za telekom tvrtku i dugoročniju suradnju.

Neki od značajnijih projekata InfoCumulusa na ovim istočnim izvoznim tržištima dosad su bili projekti poput izrade ICT strategije KyrgyzTelekoma u Bishkeku (Kirgistan), implementacijska studija za cloud usluge u KazTransComu u Alamatyu, Kazahstan, a tvrtka se može pohvaliti i nizom projekata u Hrvatskom Telekomu.

PROMO ČLANAK

Podijeli