Domagoj Vuković je novi CEO agencije Human

image

Potvrđeno je - Domagoj Vuković dolazi na čelo digitalne agencije Human, pionira digitalizacije poslovanja u Hrvatskoj. Humanova izvrsnost u kreiranju digitalnih proizvoda razmjerna je Domagojevoj izvrsnosti u vođenju pametnih i inovativnih tech projekata. Stoga ova CEO akvizicija odmah u startu djeluje kao izvrstan match. Human već dva desetljeća postavlja standarde u razvoju interakcije između čovjeka i računala povezujući digitalni sadržaj, kreativu i tehnologiju s korisnicima. Riječ je o inovativnim rješenjima koja su pametno osmišljena, vrhunski izvedena i jednostavna za korištenje. 

Domagoj je pak onaj CEO do kakvih se u pravilu teško dolazi, koji umjesto da robuje formi i titulama, vrijeme i energiju radije troši na stvari koje će uistinu napraviti razliku. Ovaj vječno radoznali tech entuzijast posljednjih 15 godina proveo je u korporacijama poput BNP Paribas-a, Societe Generale-a, OTP-a te Zubak grupe, a prije dolaska u Human radio je na razvoju Web3 startup-a, odnosno na razvoju inovativnog proizvoda razvijenog na blockchain tehnologiji koji je uspješno plasiran na tržište.

“Iako sam po struci ekonomist, oduvijek su me privlačila računala i sve vezano uz njih. Zapravo sam sretan što mi je hobi postao posao. Mislim da je to rezultat moje radoznalosti i upornosti. Jako puno vremena proveo sam educirajući se u bespućima interneta oko tema koje nisu bile vezane uz tadašnji posao, ali recimo da su vezane uz ovaj trenutni. Dobro se osjećam u promjeni posla i industrije, to je poseban izazov. Uživam raditi s ljudima i gledati kako se samoostvaruju kroz nove ideje, razvoj i inovativna rješenja. Želim nastaviti stvarati okruženje koje zna prihvatiti takav mindset.”- istaknuo je Domagoj.

Zašto je Human ‘wow’?

Employer branding je neizbježna tema u većini industrija koje snažno rastu. Poduzeća se grade od ljudi, a u IT industriji konkurencija je ogromna te traje svakodnevna borba u pronalasku kvalitetnog kadra. To je dio u kojem Human stavlja fokus na čovjekove potrebe, potiče otvorenost i komunikaciju, zdrav razum i pristup bez “fige u džepu”, nastojeći svojim djelatnicima osigurati najbolje uvjete za rad - čak i kad je taj rad u potpunosti remote. 

“Naš tim ima potpunu slobodu birati gdje i kada želi raditi. Zvuči jednostavno, no ovakve postavke iziskuju neprestano slušanje, uvođenje promjena i feedback. Danas više nije “dovoljno” imati besplatnu kavu u uredu, relax room, zabavni sadržaj, već treba omogućiti zaposlenicima da rade i na projektima koji ih inspiriraju, predstavljaju gušt i izazov u isto vrijeme. Smatram da upravo tu leži tajna našeg uspjeha.” - naglasio je Domagoj. 

U zadnjih 20 godina značajno se promijenio tip problema s kojima se Human bori - tada nije bilo toliko izazova u pronalasku kadra, no postojala je borba s vjetrenjačama u smislu objašnjavanja vrijednosti weba. No, te su početne teškoće izbrusile ekipu u Humanu i on se pretvorio u  jednu od vodećih domaćih agencija za dizajn i izradu webova, web aplikacija, mobilnih aplikacija, CMS-ova, API-ja te digitalnih strategija u kojima je posebna pažnja stavljena na korisničko iskustvo.  Danas, Human broji više od 1000 digitalnih proizvoda, 300+ klijenata, 20+ osvojenih tržišta, 20+ nacionalnih i međunarodnih nagrada za najbolje tech, kreativne i inovativne proizvode. No, fokus poslovanja u Humanu su oduvijek bili ljudi (humani), a oni svoj uspjeh najviše vole mjeriti zadovoljstvom korisnika.

Web 3, blockchain i ostale kriptomanije

Dolaskom novog vodstva agencija priprema strateški iskorak u poslovanju koji će se temeljiti na dosadašnjim uspješnim postavkama Humana, širenju ponude usluga i izraženom fokusu na internacionalno poslovanje, odnosno na izvozu vlastitih usluga. Širenje poslovanja usmjereno je na zapadna tržišta, s ciljem ostvarivanja minimalno 50% prihoda van granica Hrvatske. 

“Blockchain je stvorio potpuno novu tržišnu nišu, a unatoč tome, mali broj digitalnih agencija posvećen je razvoju Web3 proizvoda i usluga, što je nelogično s obzirom na to da je potražnja već sada zaista velika. To znači da se otvara prostor za specijalizaciju i razvoj kadrova te privlačenje mladih stručnjaka koji odrastaju uz ovu tehnologiju. Cilj nam je pravovremeno odgovoriti na takve izazove kroz jačanje vlastitih kapaciteta i edukaciju. Duboko vjerujem da će tržište prepoznati blockchain kao tehnologiju koja zapravo tek dolazi i čiji se procvat očekuje u idućih 5 do 10 godina. Želim da Human bude potpuno spreman odgovoriti na potrebe budućih klijenata, pa i onih postojećih koji se odluče eksperimentirati s blockchain-om.” - izjavio je novi CEO. 

Organizacijske promjene Domagoj planira provesti zajedno sa Sandrom Vešligaj, novom operativnom direktoricom Humana, koja iza sebe broji 20 godina iskustva u digitalnom marketingu, e-commerceu i projektnom menadžmentu. Posljednjih šest godina Sandra u Humanu koordinira zahtjevne razvojne projekte, a forte su joj međunarodni fintech i e-commerce. To su redom digitalni proizvodi koje je Human razvijao od nule kroz in-house kreativu i razvoj, a za poslovne probleme klijenta su se pokazali kao strateški izvrsna rješenja. 

“Najveću vrijednost Humana predstavljaju ljudi, i to opinioned ljudi koji svakodnevno propitkuju vlastite stavove i ideje. Još kad se tome dodaju argumenti, dobar plan i učinkovita izvedba - uspjeh je na dohvat ruke. Izazov je naći balans između organizacijske slobode te pravila i procedura. Želja mi je u Humanu stvoriti strukturirani okvir, ali takav u kojem se ljudi osjećaju dobro.” – izdvojila je Sandra. 

U industriji gdje, za razliku od iskusnog kadra, izazova ne nedostaje, Human uporno radi na akviziciji strateških klijenata, odnosno ugovaranju dugoročnih projekata koji osiguravaju stabilne prihode i okruženje povoljno za skaliranje poduzeća. U tome su ključni partnerski odnosi s klijentima - to pak omogućuje obostrano razumijevanje poslovnog modela. A to u konačnici stvara najbolju podlogu za kreiranje inovativnih i efikasnih rješenja. 

“Human u budućnosti vidim kao globalnog igrača, predvodnika trendova koji si uvijek postavlja skoro pa nerealne ciljeve, ali jednako tako se i nerealno jako trudi da ih ostvari. Ciljevi nisu tu isključivo kako bi stvorili određeni profit, njihova je svrha uspostava kvalitetnog rada i stvaranje sretnih zaposlenika, a time i klijenata.” - zaključio je Domagoj.

Podijeli