Dionice Facebooka pale za još 6%

image

Ove srijede, na kraju dana poslovanja na tržištu dionicama u New Yorku, dionice Facebooka su zabilježile pad od 6,27% na 19,87 dolara u odnosu na početak dana kada su vrijedile 20,74 dolara.

Facebookova dionica najviše je započela tonuti nakon financijskog izvještaja poslovanja u svibnju ove godine za drugi kvartal, koji je ukazao na gubitak u iznosu od 157 milijuna dolara, mada je najveći razlog tome bila isplata ranih investitora, uključujući osnivača tvrtke Marka Zuckerberga.

Investitori i dalje smatraju kako je najveći problem Facebooka marketinški model (oglašavanje), a posebice ih brine loša strategija za oglašavanje na mobilnim uređajima kojima korisnici pristupaju najvećoj društvenoj mreži.

Obzirom da korisnici sve češće pristupaju Facebooku mobitelima i tabletima, a sve manje desktop računalima, loš oglašivački model za te korisnike prilično odbija oglašivače, pa se očekuju novi modeli ostvarivanja prihoda od tog tržišta, bez čega Facebook teško može bilježiti željeni rast.

Podijeli