CTO DataBox-a o trendovima u telekomunikacijama
- Objavljeno u Business 3.0
Gledajući nekoliko godina unatrag, u pravilu smo novim i postojećim korisnicima pružali samo jednu od naših usluga (telekom, cloud ili data centar), pri čemu je fokus korisnika bio usmjeren na kvalitetu usluge u tom segmentu.
U zadnje vrijeme dominantan je trend u kojem korisnici zahtijevaju od pružatelja usluga sveobuhvatan pristup uz izraženu servisnu orijentaciju. Navedeno implicira zahtjevnije procese migracije i održavanja od strane većih projektnih timova uz kvalitetnog voditelja usmjerenog ka potrebama korisnika.
Pružatelji infrastrukturnih usluga pred velikim su izazovom u kojem korisnici od njih očekuju jasnu orijentaciju prema njihovim potrebama, koje uključuju jedinstvenog pružatelja telekomunikacijskih, cloud i cybersecurity usluga uz veliku fleksibilnost i mogućnost jasnog planiranja troškova za nadolazeće srednjeročno razdoblje.
DataBox je upravo orijentiran i prepoznat od strane korisnika po tome da nudimo implementaciju po principu „ključ u ruke“ svih ovih grupa infrastrukturnih i sigurnosnih servisa uz preventivno praćenje i reaktivno održavanje koje uključuje razna rješenja poput Internet linkova, cloud servera, virtualnog firewall-a (vatrozida), backup-a (sigurnosne pohrane podataka), mailova (elektronska pošta) te antivirusnih rješenja i zaštite mailova u Cloudu.
Dodatno smo za srednje i velike tvrtke u mogućnosti kreirati Disaster Recovery rješenja krojena prema njihovim specifičnim potrebama.