Američka industrija igara prihodovala 30 milijardi dolara
- Objavljeno u Business 3.0
Ako se i dalje pitate zbog čega ne volimo nazivati video igre "igricama", možda će vam to pojasniti podatak koji su objavili analitičari tvrtki ESA (Entertainment Software Association) i NPD Group, u čijem izvještaju stoji da je samo u SAD-u video industrija prihodovala oko 30,4 milijardi dolara od prodaje igara, perifernih dodataka i kupovina unutar igara (in-game purchase), što je nekih 200 milijuna dolara više u odnosu na 2015.
Najveći prihodi dolaze od softvera čija prodaja je zabilježila rast od 6 posto, dok je hardver pao za 24 posto, u čemu dosta gubitaka dolazi od prodaje igraćih konzola, konkretno Xboxa One i PlayStationa 4. Analitičari kažu da je osim nešto slabije prodaje samih konzola za to krivo i sniženje njihovih prosječnih cijena, koje očito nije natjeralo gamere na kupnju, već je stvorilo gubitak Sonyu i Microsoftu.
Prodaja Xbox i PS4 konzola je pala za 7 posto, dok je Nintendo 3DS jedini ostvario rast i to za 4 posto u odnosu na 2015., za što su najzaslužnije Pokemon igre, odnosno Pokemon: Sun i Moon, koje su se pojavile na tržištu u jeku najveće Pokemon GO manije.
Zasad nije poznato kako je game industrija prošla na drugim velikim tržištima poput Japana, Južne Koreje, Kine i Europe, no jasno je da video igre nikako ne biste smjeli podcjenjivati čak i ako niste gamer.