75 godina Ericssona Nikole Tesle
- Objavljeno u Business 3.0
Ericsson Nikola Tesla, jedna od vodećih kompanija na regionalnoj ICT sceni, priznata po svom doprinosu tehnološkom razvoju, svečano je obilježila 75 godina uspješnog poslovanja te tim povodom predstavila i novi vizualni identitet.
Na događanju na kojem su se okupili brojni uzvanici među kojima i visoki predstavnici nacionalnih i lokalnih tijela, diplomatskog zbora, kupci i partneri, gospodarstvenici, članovi akademske zajednice, predstavnici korporacije Ericsson, medija te bivši i sadašnji zaposlenici, svečano je obilježena duga povijest tradicije, transformacije, inovacija i postignuća Ericssona Nikole Tesle.
Gordana Kovačević, predsjednica kompanije Ericsson Nikola Tesla, u svojem je obraćanju istaknula kako su obljetnice posebna prilika koja nas potiče na refleksiju o putu koji smo prošli, na razgovor o trenutku u kojem se nalazimo i na razmišljanje o budućnosti koju želimo graditi i načinima kako to možemo ostvariti. Vođena time, posebno je naglasila na važnost svih sadašnjih i bivših zaposlenika koji su svojim radom i trudom doprinijeli njezinu uspješnom razvoju.
„Tijekom godina, suočeni s izazovima, promjenama, ali i prilikama, izgradili smo snažnu i uspješnu kompaniju koja je ICT lider u Hrvatskoj i regiji, kompaniju koja svojim proizvodima, rješenjima i uslugama svakodnevno pozitivno utječe na živote milijuna ljudi. Ponosna sam i privilegirana što sam na čelu takve kompanije“, istaknula je Kovačević te nastavila: „Vlastitim znanjem, učenjem, odvažnošću, ustrajnošću, izvrsnošću, inovativnošću gradili smo nova poglavlja u životu kompanije, prilagođavali se tržišnim okolnostima, slijedili trendove i u brojnim primjerima bili predvodnici.“
Osvrnula se i na budućnost kompanije te rekla kako se uz daljnje snaženje strateškog partnerstva s Ericssonom kompaniji otvaraju velike mogućnosti dodatnog rasta i razvoja, kroz razvoj vlastitih proizvoda i rješenja, širenje izvoza u strateškim poslovnim segmentima.
„Potencijal je izuzetno velik jer sve napredne zemlje svijeta svoje strategije zasnivaju na digitalnom i zelenom. U sljedećem poslovnom poglavlju novu energiju zasigurno će nam dati i naš novi vizualni identitet“, zaključila je Gordana Kovačević.
Franck Bouétard, predsjednik Nadzornog odbora ENT-a, istaknuo je odlučnost kompanije i brzinu u prevladavanju izazova, kao i spremnost na iskorake u nova poslovna područja kako bi se omogućila stabilnost i rast. Na svečanosti su govorili i ugledni gosti iz Ericssona: voditelj segmenta Mreže za kritičnu infrastrukturu Stefan Koetz te direktor Razvojno-inženjerske jedinice za integrirane radiopristupne mreže u Ericssonu Igor Tasevski, koji su kroz dugogodišnju suradnju s kompanijom dobro upoznali tim i snagu ENT-a. Istaknuli su širinu kompetencija koje Ericsson Nikola Tesla ima, predanost kontinuiranim poboljšanjima, motiviranost i ustrajnost u rješavanju najsloženijih zadataka. Videoporuku podrške i čestitke poslala je i članica izvršnog poslovodstva Ericssona Jenny Lindqvist, koja je istaknula kako ENT uspješno implementira 5G mrežu u Hrvatskoj i regiji te rekla kako se raduje nastavku daljnje suradnje s kompanijom i kupcima.
Predstavljen novi vizualni identitet i slogan
Interes okupljenih izazvalo je predstavljanje novog vizualnog identiteta kompanije. Antonija Lončar, direktorica marketinga, komunikacija i DOP-a u ENT-u, istaknula je da je jedna od ključnih uloga za ovu promjenu podrška realizaciji strategije poslovanja kompanije u narednom razdoblju, pri čemu je fokus stavljen na dodatni rast u području vlastitih ICT rješenja za digitalizaciju različitih industrija te javnih usluga i servisa.
„Od sada ćemo naša rješenja, marketinške materijale, ponude i ostalo brandirati žigom Ericssona Nikole Tesle i tako puno snažnije vizualizirati i, vjerujemo, kapitalizirati naš portfelj i potencijal koji imamo“, rekla je Lončar. Ova novina također je u skladu s prilagodbama sustava upravljanja kompanije i globalne korporacije.
Novi zaštitni znak je akronim ENT, dok je središnji dio logotipa stiliziran na način da kroz njega prolazi zraka svjetlosti koja predstavlja ključne pojmove sadržane u esenciji branda – izvrsnost, inovativnost, ustrajnost. Vizualni identitet, rađen u suradnji s agencijom Fabular Branding, oplemenjen je i sloganom Enlightening New Technologies koji objedinjava područje djelovanja te aspiraciju za budućnost.