VIDI 240: Usporedni test hrvatskog hostinga

  • Objavljeno u Novosti
image

Razloga za posjedovati web stranicu danas možete pronaći vrlo mnogo, bez obzira pokrećete li ozbiljni medijski portal s vijestima kao što je Vidi.hr, vlastiti web dućan, ili obiteljsku stranicu koja će promovirati podrijetlo vašeg prezimena "od stoljeća sedmog".

Osim nabavke domene (jura.com, jura.hr..) i rješenja za dizajn, svaka web stranica podrazumijeva i kupovinu nekakvog hosting servisa. Naravno, pod pretpostavkom da ne mislite svoju stranicu posluživati sami.

Mi smo se tako ovog mjeseca za potrebe teme u Vidiju br. 240, koji se nalazi na svim kioscima u zemlji, bacili na češljanje domaće ponude, te smo kontaktirali veći broj različitih hosting poslužitelja, predstavljajući se kao obični klijenti koji se dvoume oko kupovine konkretne usluge i zatražili kratki probni rok.

Izbor host poslužitelja koje ćemo testirati je napravljen manje-više razinom njihove online eksponiranosti. U uži izbor smo tako svrstali InfoNET, Extreme Hosting, Hosting IT, Orbis, Optima Hosting, Hostinger, Shop Centar, Avalon, Terrakom i Plus Hosting.

Obzirom da nam svi nisu pružili mogućnost kratkotrajnog trial perioda, na finaliziranom popisu servisa koje smo testirali našli su se InfoNET, Extreme Hosting, Hosting IT, Orbis, Optima Hosting, Hostinger i Terrakom, a isprobali smo njihove osnovne pakete zato jer su, kao prvo bili međusobno najraznovrsniji, a kao drugo za pretpostaviti je da će upravo ljudima s nekim osnovnim potrebama za ovakvom uslugom trebati pomoć oko izbora, dok će oni koji su spremni istresti četveroznamenkaste cifre na mjesečnoj bazi za hosting vjerojatno već znati što točno žele.

Valja naglasiti kako se prilikom kontaktiranja hosting providera nismo predstavili kao novinari, već tek potencijalni korisnici koji su trenutačno u potrazi za novim poslužiteljem, kako bi izbjegli mogućnost da dobijemo bolji paket od onog koji dobivaju ostali korisnici.

U svakom slučaju, vjerujemo da će vam rezultati ovog testa biti vrlo zanimljivi i korisni, pa vam savjetujemo da požurite do kioska i nabavite novi Vidi, nakon čega ćete steći znatno širu sliku o tome koliko će vas koštati "vješanje" stranice na mrežu i što ćete od koga dobiti za određeni iznos "perja".

Podijeli