Marketinške uhode koriste droneove za praćenje telefona

  • Objavljeno u POP TECH
image

Tvrtka AdNear razvija marketinški servis koji omogućuje lokacijsko praćenje korisnika bez korištenja GPS-a, kako bi se prema tim podacima mogli kreirati oglasi temeljeni na lokacijama.

Ovih dana adNear je završio eksperimentalno testiranje korištenja malih bespilotnih letjelica (droneova), za potrebe profiliranja korisnika u područjima koja su "teže dosežna" poput pješačkih zona u urbanim područjima. Ovaj sustav funkcionira trianguliranjem radio signala mobitela i WiFi-a, što teoretski nudi mogućnost oglašivačima da vas pokušaju privući kad se nađete u njihovoj blizini.

AdNear navodi kako ovo neće utjecati na našu privatnost, jer droneovi ne prikupljaju s telefona vaše podatke poput fotografija, videa, adresara i aplikacija koje koristite, a bespilotne letjelice generiraju specifične kodove. Neka tvrtka može samo povezati kod s telefonom, te saznati navike njegovog vlasnika u vezi kretanja, a oglašivački droneovi neće otkrivati njegov identitet, niti će vas fizički pratiti. AdNear ovo precizira, pa tvrdi da se on želi baviti samo praćenjem uzoraka ponašanja a ne ljudi.

Dakako, to nam ne umanjuje osjećaj da će nam ovi oglašivački droneovi nastojati uzeti još jedan djelić privatnosti, pa bi mnogi među nama vjerojatno odmah izašli na referendum koji bi tražio otvorenje sezone lova na bespilotne letjelice i pravo da ih rušimo svim sredstvima čim vidimo da zuje u našoj blizini.   

Izvor: AdNear

Podijeli