Lana Jurčević u ulozi poduzetnice

image

Na Windays16 događanju pojavila se i Lana Jurčević, pjevačica za koju smo saznali da je i uspješna poduzetnica koja posjeduje vlastitu medijsku kompaniju, a 40 milijuna pregleda na Youtubeu i preko pola milijuna followera na društvenim mrežama govore svoje.

Lana se nakon 5 albuma pozicionirala i kao ambasador nekih svjetskih kompanija i brandova. Tako je postala zaštitno lice Nestlea, Coppertonea, Colgatea, Microsofta...

La Lux d.o.o., u vlasništvu Lane Jurčević, tvrtka je koja objedinjuje audio, video i kreativnu produkciju. Jedna je od prvih koje su krenule s Instagramom i Snapchatom, koji i danas bilježe rast. Time je Lana postala utjecajna i na društvenim mrežama jednako koliko kroz modu, sektor ljepote i fitness.

Zanimljivo je da Lana Jurčević sav sadržaj na svojim računima na društvenim mrežama kreira i objavljuje sama. Međutim, surađuje sa još četiri administratorice, koje su zadužene uglavnom za neugodne komentare i poruke, dok Lana sama zna odgovarati na pozitivne.

U ovoj priči je zanimljiv Snapchat, oko kojeg se vrte tvrdnje da je to novi "in" medij. Mnogi mladi napuštaju Instagram i prebacuju se na Snapchat. No zašto bi netko uploadao sadržaj koji će nestati za 24 sata? Razlika između Snapchata, instagama i Facebooka je u tome što Facebook pada, Instagram jača u lifestyleu koji je veoma kontroliran. Sadržaj instagrama se i par puta pregledava i uspoređuje sa prijašnjim postovima, kako bi sadržaj bio kvalitetan i ujednačen. Snapchat je međutim sirov. Snimke se svode na to da se Lana slika u krevetu odmah poslije buđenja, kako diže rolete i kako si pravi kavu. Zvuči kao da je na Snapchatu inferiorni sadržaj spram drugih medija, no Lana tvrdi da se kroz Snapchat najbolje može upoznati osoba. Nema tu podešavanja niti razmišljanja, samo pali aplikaciju i snimaj! Tako Lana tokom dana može i snimiti do 30 kraćih klipova, kako bi fanovi bez problema mogli pratiti njen život, kao da su stvarno s njom. Snapchatom pokazuje da je ona prava osoba, a ne starleta željna pažnje.

Brandovi koji se odluče za Lanu Jurčević kao ambasadoricu ne dobivaju samo njeno ime i lice, već kompletni medijski paket, u kojem La Lux nudi i kompletnu izradu medijskog sadržaja. Veoma zanimljiv pristup digitalnom marketingu, koji kako se čini, luči odlične rezultate. Pola Lanine zarade prošle godine dolazi od glazbe, a ostatak od sponzoriranog sadržaja. Pritom sadržaj ne smije biti napadan i očigledno sponzoriran, već dobro ukomponiran u ostali sadržaj.

Podijeli