VIDEO: Udarimo po Marsu nuklearkama i kometima

• Objavljeno u Svemir
image

Izraz teraformiranje označava pretvaranje nekog stranog negostoljubivog planeta u "drugu Zemlju", odnosno planet na kojem ljudi mogu živjeti, disati, raditi i zabavljati se kao i na našoj plavoj "lopti".

U Sunčevom sustavu nažalost nemamo niti jedan planet na kojem bi to bilo jednostavno izvesti jer samo Zemlja ima magnetosferu koja nas čuva od zračenja, atmosferu koja nam omogućuje disanje, vodu u tekućem i pitkom stanju i nekoliko drugih važnih sastojaka bez kojih na našem planetu život ne bi mogao postojati.

Za razliku od Zemlje, Mars je hladan i, koliko znamo, mrtav planet, no prema današnjim znanstvenim spoznajama, teorijama i hipotezama ima najbolji potencijal u Sunčevom sustavu da ga se jednog dana teraformira, iako je to užasno teška zadaća.

Ako si uopće ne možete zamisliti kako bi se ovo realiziralo, možda će vam pomoći video objavljen na Facebook stranici ljubitelja znanosti Science Nature Page koji možete pogledati ovdje.

Očito inspirirani jednim intervjuem s Elonom Muskom autori videa prvo bi zasuli polove Marsa termonuklearnim bombama kako bi se planet zagrijao i otopio led Na taj način bi Mars za početak dobio tekuću vodu,i atmosferu no obzirom da nje ne bi bilo dosta trebali smo se poslužiti ledenim kometima koje bismo usmjerili ka Marsu i zabijali u njegovu površinu sve dok ne bismo stvorili dovoljne količine dragocjene životne tekućine.

Ostatak priče koja uključuje strojeve za ispuštanje metana, biljke i mikrobe uzgojene genetičkim inženjeringom te građevinske 3D printere  pogledajte u videu da vam ne pokvarimo užitak gledanja, a potom nam u svojim komentarima možete reći koliko je po vama teraformiranje Marsa stvarna mogućnost a koliko fantazija.